2010. május 2., vasárnap

:(

Sziasztok!

Talán észrevettétek, már nincs fenn A világ, amiért küzdünk c. történetem. Úgy gondoltam egy kicsit átdolgozásra szorul, meg nem árt egy kicsit összeszednem a gondolataimat, és újragondolni az egészet. Ezt a nyárra tervezem, remélem lesz rá kapacitásom. Ne haragudjatok, hogy így se szó, se beszéd leszedtem, de egy ideje nem voltam megelégedve a történettel, és az új ötleteim kissé felborogatták a történet alapjait. Szóval nem dobom ki, de egyelőre nem tudok mihez kezdeni vele, és úgy gondoltam, hogy minek legyen fenn, ha nem így szeretném, hogy olvassátok.
A héten lesz új az Elfelejtett emlékeimből.
Üdv mindenkinek!
Nita

1 megjegyzés:

  1. Szia Nita!
    A helyedben én is ezt tenném,szóval semmi baj, megértelek - természetesen. :) Addig is olvashatjuk az "Elfelejtett emlékeim"-et. Mellesleg, imádom ezt a címet. Annyira találó! :)
    És köszönöm,hogy írtál nekem komit! :)
    Puszi,Liz

    VálaszTörlés