2010. február 13., szombat

Elfelejtett emlékeim - 6. fejezet

Megérkezett az új fejezet! Jó olvasást!
Nita

A kis jövevény

A nap hátralevő része hamar elszaladt. Délután zongoráztunk, és Adeline néninek daloltam. Nagyon boldog voltam, hiszen láttam rajta, mennyire tetszik neki az énekem. Este korán lefeküdtem, teljesen magamtól, a néni el volt hűlve, de annyira vágytam már Mami és a kishúgom, no meg a Papa után, hogy úgy gondoltam minél hamarabb elalszom, annál hamarabb lesz reggel. Nem tudtam aludni az izgatottságtól. Csak feküdtem a sötét szobában, várva az álmokat, de csak nem jöttek. Hirtelen elmúlt az a nagy várakozás, ami eltöltött. Eszembe jutott a félelmem, ami az első este óta kínzott. Mi van, ha a Mami mégsem szeret? Mi van, ha mégis elvisznek arra a rideg helyre, ahol félni fogok, és egyedül leszek? Mindehhez társult egy nagyon rossz előérzet. Valami görcsös félelem a holnaptól. Nem akartam, hogy holnap legyen. Persze, nagyon kíváncsi voltam a húgocskámra, de féltem tőle.
Nagy nehezen álomba kínlódtam magam. Furcsa álmaim voltam. Mindegyikben féltem, fáztam, vagy egyedül voltam. Az egyikben egy hideg sötét temetőben álltunk, mindenki kivéve a nénikém. Temetés volt. Azelőtt sose láttam ilyet, de azonnal felismertem, és megláttam nénikém nevét a sírkövön: „Adeline Stuart” élt 37 évet. Álmomban ért a felismerés, a nénikém most 35 éves! Ha a valóságot látom, két év múlva halott lesz? Erre a gondolatra sírni kezdtem. Arra eszméltem, hogy könnyek csorognak az arcomon, és végre hajnalodik. Örültem a gyenge nappali fénynek, elég volt, hogy elűzze az árnyakat, de ahhoz kevés volt, hogy biztonságban érezzem magam. Felkeltem. Hálóingben, mezítláb elbotorkáltam a néni szobájáig. Benyitottam. Egyenletesen szuszogott, mintha aludna. És aludt is. Megsimogattam, és bebújtam mellé az ágyba.
Reggel, csak annyit kérdezett, hogy rosszat álmodtam-e, én erre nyugodt szívvel válaszolhattam igent.
Reggeli után megérkeztek. Alig bírtam magammal, majd’ kiugrottam a bőrömből örömömben, hogy újra láthatom a Mamit, meg Papát, és láthatom a húgocskámat.
- Mami! Végre! Alig vártam, hogy haza gyertek!
- Szervusz, Alice! Nekem is hiányoztál!
- Láthatnám a kishúgom?
- Persze, kicsim! De várj, honnan tudod, hogy kislány?
- Mami, folyamatosan vele álmodtam, mióta elmentetek! És mindig is egy kislányra vágytam, akit tanítgathatok! Olyan nagyon boldog vagyok! De hadd lássam már! – követeltem.
- Rendben, gyere, ülj ide a fotelba, és a karodra teszem! Jó lesz úgy?
- Nagyon jó, Mami!
Közben Papa is bejött, s mosolyogva nézett hármunkat, hogy mit csinálunk. Közben eszembe jutott a kérdés, az, amit feltétlenül meg kellett tudnom a Mamitól. Nagy levegőt vettem, és belekezdtem.
- Mami, szeretsz te engem?
- Kicsikém, hogy jutnak eszedbe ilyen butaságok? Persze, hogy szeretlek! Attól, hogy van egy kishúgod, te ugyanúgy az én kicsi Alicem maradsz!
- És ugye mindig szeretni fogsz?
- Mindig, mindig! De miért kérdezed? Mi történt, kedvesem? Bántott valaki? Valami rosszat tettél?
- Nem, Mami, csak álmodtam valamit!
- És nem akarod elmondani? Hátha tudunk a Papával segíteni ezen.
- Nem, Mami! Csak azt szeretném kérdezni, hogy lehetséges, hogy az ember lássa a jövőt?
- Nem, kicsikém. Túl sokat foglalkozol az álmaiddal. De ne aggódj, most már itthon vagyunk, és majd vigyázol sokat a húgocskádra.
Ez volt a végszó. A húgom a karjaimban el kezdett sírni. Mami elvette tőlem, és nyugtatgatta. Kivette a nagy pólyából, és most láttam először. Gyönyörű, szőke haja volt, mint a Papának, de göndör, mint a Maminak. Nagy kék szemeivel vizsgálgatta a világot. Na, tessék, ezt is a Papától örökölte.
- Nem is hasonlít rám!- méltatlankodtam.
- De szívecském, nem kell minden testvérnek hasonlítania. Te is gyönyörű vagy, meg ő is!- mondta Papa. De azt hiszem elérkezett a lefekvés ideje. A kicsi szobája a tied mellett lesz, ma már ott fog aludni. Jó éjt, Alice!
- Jó éjt, Papa, jó éjt Mami, jó éjt, kishúgom!
- Várj Alice! A kishúgodat Cyntiának hívják! Tetszik?
- Cyntia Brandon. Szép neve van.
Ezzel kisétáltam a szobából, és felmentem a szobámba.

2 megjegyzés:

  1. Ez fantasztikusan jó lett! Úgy tűnik, a kicsi Alice lassan tisztában lesz azzal, hogy az álmai nemcsak egyszerű álmok, hanem sokkal többek annál. Imádtam azt a részt, amikor megkérdezte a Mamiját, hogy szereti-e még őt.
    Nagyon jó lett,remélem,hamar folytatod!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Liz!
    Hát igen, igyekeztem nagyon szerethető kislányt csinálni belőle.
    Majd meglátom hogy haladok, és akkor lehet lesz előbb friss. Most kezdenek majd felpörögni egy kicsit az események. De nem árulok el többet:)

    VálaszTörlés